קורסים פנים אירגוניים

קהילת עובדים ולומדים הינה מקום לפיתוח אישי ומקצועי של עובדים דרך לימודים פנים ארגוניים וגיבוש קבוצות ללימודים. הקהילה עובדת עם המכללות והמרצים הכי טובים בשוק ובשיתוף פעולה של הארגונים מביאה את הלימודים לתוך מקומות העבודה, וזאת תוך שמירה על רמת מחירים הנמוכה משמעותית ממחירי השוק לעובדי הארגון ומשפחתם בלבד, מבלי לגרוע מהרמה המקצועית הגבוהה מאוד של הקורסים הנלמדים.
בין הארגונים החברים העובדים בשיתוף פעולה עם הקהילה ניתן למצוא ארגונים כגון : מגדל, פרטנר, קופ"ח לאומית, בזק בינלאומי, מנורה מבטחים רשות הטבע והגנים, אל-אופ, משרד מבקר המדינה, ועוד רבים.  

אירגונים שותפים

ממליצים עלינו

"עובדים ולומדים" מביאים קורסים איכותיים , במחירים מאוד משתלמים לעובדים שלנו. היתרון הגדול הוא שהקורס נפתח במשרדי החברה לאחר שעות העבודה וזה מאוד נוח לעובדים. פתחנו מספר קבוצות והתגובות של העובדים טובות! מבחינתי יש לי ראש שקט: ארגון, גבייה, שיווק, הכל מתופעל ע"י עובדים ולומדים. בתחילת הדרך ב" עובדים ולומדים "בדקו את רמת הידע של העובדים והתאימו להם את הקורסים . אין ספק שהעובדים מרוצים ואני מרוצה!
לימור ליברמן לביא
לימור ליברמן
יו"ר וועד עובדים, בזק בינלאומי
בזק בינלאומי
קהילת עובדים ולומדים, אנשים שירותיים מאוד עם הקורסים ותחומי הלימוד שהעובדים בדיוק מחפשים ורוצים ללמוד ולהתפתח בהם, מרוצה מהכל! בעיקר אני מרוצה שהצטרפתי לקהילה הזאת, יישר כח לעובדים ולומדים!
מיטל הלוק
מיטל הלוק
יו"ר וועד עובדים, זאפ-גרופ
קבוצת זאפ
לפני מספר חודשים יצאנו לדרך בשיתוף פעולה ייחודי עם עובדים ולומדים עבור עובדי פרטנר ובני משפחותיהם. השת"פ כלל מגוון גדול של קורסים מעניינים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים. העובדים מסיימים לעבוד ומיד מתחילים ללמוד, זה פשוט עובד מעולה! העובדים שלנו מרוצים מאוד ורוצים עוד ועוד קורסים המאפשרים להם לשלב בין העבודה לשעות הפנאי. ארצה לציין גם את המקצועיות והיסודיות שלהם כספק שנותן שקט תעשייתי ודואג להכל, ברמה הגבוהה ביותר - אין ספק שיש על מי לסמוך. רואה אותנו ממשיכים הרבה זמן בשיתוף פעולה שכזה!
נטלי סהר
מנהלת הדרכה, פרטנר
פרטנר
פתחנו יחד עם עובדים ולומדים מס' קבוצות, אנגלית NLP לימוד בתחומים: הום-סטיילינג, ואנחנו - הוועד והעובדים, מאוד מאוד מרוצים. איכות המרצים שלהם מעולה, הקורסים עוברים בצורה מאוד חוויתית, הם לוקחים אחריות מלאה מקצועית ופדגוגית מההתחלה ועד סיום הקורס ונותנים שירות ברמה מאוד גבוהה, ונותנים מענה לקבוצות לימוד גם במרכזים יותר מרוחקים שלנו כמו - אשקלון בדרום, וחיפה בצפון. ממליץ מאוד על עבודה עם עובדים ולומדים, זה נותן ערך ותועלת מאוד גדולה לארגון ולעובדים, ותו תקן ללימודים ותוכן מאוד איכותיים.
שלום טל
שלום טל
נציג רווחה, עובדי מגדל
מגדל
אני אתחיל ואומר שקודם כל, השיטה הזו שהלימודים מגיעים לעבודה לדעתי מצויינת. כנראה לא הייתי נרשמת אם זה לא היה בצורה הזו. הרגשתי שהכל מתופעל מאחורי הקלעים וקיבלנו באמת שירות טוב ומקצועי. תמיד היה מי שענה לנו, היית קבוצת ווצאפ עם עדכונים. אני יכולה להגיד שבגדול, אני יודע שיש רשימת ממתינים, היו שמחים מאוד אם יהיו פה עוד קורסים, גם בתחום הזה וגם בתחומים אחרים. אהבתי מאוד את השיטה ואת הקונספט. היה מצויין, ממליצה מאוד!
מלי מטטוב
מנהלת מחלקת גיוס והדרכה, פלאפון