שלום טל, וועד עובדים "מגדל"
ספר לנו קצת על הפעילות של החברה היום. מה השתנה מבחינת צורת העבודה שלכם?
"מבחינת העבודה בחברה חזרנו פחות או יותר ל-100% עובדים. 70-75% מהעובדים נמצאים במקום העבודה והיתר עובדים מהבית. מבחינת שגרת העבודה היינו רגילים לעשות פעם בשבוע מפגש של הצוות הטכנולוגי שבו העובדים מציגים את העבודות והפעילויות הבאות לשבוע- שבועיים הבאים. מאז הקורונה עברנו לקיים את הפגישה הזו בצורה מקוונת וזה עובד לא רע. אין צורך שכולם יגיעו לחדר הישיבות. לא מצאתי איזשהו חסך."
ומה בגזרת פיתוח עובדים והדרכה?
"מבחינת הפעילויות עצרנו את כל מה שמתוכנן לנו השנה וביטלנו נופש חברה ביוון שהיה מתוכנן לקיץ. באופן כללי הקיץ זה שיא האירועים שלנו בחברה והכל בוטל השנה – פארקי מים, הקרנות קולנוע, פעילויות לילדים של העובדים."
תהיה פעילות כלשהי במקום מה שבוטל?
"נתנו מתנת שבועות לעובדים, הגענו לרוב העובדים בחברה כדי להעניק להם את המתנה לחג. כרגע הכל מאוד מאוד יבש. במקום נופש החברה אולי נעשה אירוע חברה בסוף השנה במקום הנסיעה המתוכננת ליוון שבוטלה."
איך נערכים להמשך? מה בתכנון?
"לא מתעסקים כרגע בתכניות לעתיד מבחינת החברה. המאמצים שלנו כרגע הם לשמר את מקום העבודה של העובדים עם פגיעה כמה שיותר מינימליסטית בתנאים שלהם. מה שמעניין כרגע את העובד זה להגיע לעבודה ושלא יקצצו לו בשכר או יוציאו לחלת."
נטלי סהר, מחלקת הדרכה "פרטנר"
ספרי לנו קצת על החזרה לשגרה, מה קורה אצלכם עכשיו?
"פרטנר הייתה החברה הראשונה שהחזירה 100% מהעובדים שהיו בחל"ת, כבר באמצע מאי. קיבלו אותנו מאוד יפה עם החזרה לעבודה, הכל המשיך מהנקודה שעצרתי.
קורסי הכשרה וסדנאות לעובדים התחילו לפעול שוב, מתחילים לחזור לשגרה."
יש משהו שהשתנה מבחינת אופן העבודה? שמירה על הנהלים?
"פגישות מתקיימות עם מספר מצומצם של עובדים או באמצעות הזום, שומרים על מרחק של לפחות 2 מטר אחד מהשני ועוטים מסכות, ונכון לכרגע אורחים ומבקרים אינם מורשים להיכנס לארגון.
בנוסף, מטה החברה עבר ליום עבודה בשבוע מחוץ למשרד – בימי שלישי אנחנו מתחברים מהבית."