9 דרכים להשיג את המטרות הגדולות שלך במהירות

"כאשר הביצועים נמדדים, הביצועים משתפרים. כאשר הביצועים נמדדים ומדווחים, קצב השיפור מואץ "  - תומאס ס. מונסון

מחקרים מצאו כי בהירות לגבי המטרות שלך הוא חיוני כדי שיש את המוטיבציה להשיג מטרות אלה.

אם אתה לא ברור על מה שאתה עושה, זה קשה להיות מוטיבציה . וזה למה משימות פשוטות לכאורה, כמו שליחת פקס, יכול בסופו של דבר לקחת חודשים. יש חוסר בהירות איך לעשות את זה, אז אתה לא – עד שאתה צריך או שזה מאוחר מדי.

אתה יכול להתייחס?

למרבה הצער, חוסר בהירות הוא מדוע אנשים רבים כל כך להתפשר על פחות חלומותיהם. רוברט בראול, מחבר הספר " סיבוב מעלה את הנושאים הרגילים" , אומר: "אנחנו שומרים על המטרה שלנו לא על ידי מכשולים אלא בדרך ברורה למטרה פחותה".

אתה רוצה בהירות כל כך רע שאתה מוכן להסתפק מטרות פחות, פשוט בגלל הנתיב להשגת המטרה האמיתית שלך הוא פחות ברור.

כאשר אתה מנסה להשיג משהו גדול, יש לך את הסיבה אבל לעתים רחוקות את האופן . הנתיב להשגת המטרות שלך רחוק מלהיות ברור.

אין לך מושג איך אתה הולך לעשות מה שאתה רוצה לעשות.

על פי כמה חוקרים , הפחד מפני הבלתי ידוע עשוי להיות הבסיס לכל הפחדים האחרים. כדי למנוע את הבלתי ידוע, רוב האנשים בערבות על החלומות שלהם.

הנה איך אתה יכול למצוא את בהירות והבנה כדי להשיג את המטרות הגדולות ביותר  בחיים שלך .

1. לחבק את הבלתי ידוע.

"זה עסק מסוכן, פרודו, שיצא מהדלת שלך. אתה עולה על הכביש, ואם אתה לא לשמור על הרגליים, אין לדעת לאן אתה יכול להיות נסחף. "-  JRR טולקין

כאשר אתם חווים את הבלתי ידוע, מהי החוויה הרגשית שלכם?

רוב האנשים תופסים את הבלתי ידוע כמאיים, מסמל סובלנות נמוכה לעמימות. אבל יש אנשים פתוחים יותר אל הלא נודע.

מעניין, החוקרים מצאו כי לילדים יש בדרך כלל סובלנות גבוהה יותר לעמימות מאשר למבוגרים. לעתים קרובות ילדים מוכנים יותר לקבל תנאים עכורים – מצבים שבהם הסיכוי לנצח או להפסיד אינו ידוע. ככל שאתה מתבגר, הרצון שלך ביטחון ואבטחה שומר אותך מוגן בבטחה באזור הנוחות שלך.

מחקרים מצאו כי ככל שאתה מרוצה יותר עם העבודה שלך, כך סובלנות גבוהה יותר עבור עמימות. במילים אחרות, אם אתה נהנה ומאמין במה שאתה עושה, אתה תיקח על אי הנוחות הרגשית של הלא ידוע.

 ביל וולש, לשעבר מאמן של סן פרנסיסקו 49ers אומר, "אם הלמה שלך הוא חזק מספיק, תוכל להבין איך!"

2. מצא בהירות במהירות.

זה התיישב אז: אם אתה רוצה להשיג דברים גדולים, הנתיב שלך יהיה ברור מעורפל. הצורך הרגשי של הבהירות והפחד של הבלתי ידוע מוביל אנשים לנטוש את החלומות שלהם לעיסוקים פשוטים יותר.

לאחר הבהירות המטרה חיוני מוטיבציה. כתוצאה מכך, על מנת לקבל מוטיבציה כדי להשיג את החלומות הגדולים שלך, אתה צריך בהירות. אבל זה לא אומר שיש לך את כל זה הבנת. זה אומר שאתה בבהירות ברורה על שלב אחד או שניים קדימה .

אם אתה על סמן קילומטר 1 והחלום שלך הוא על סמן 50 מייל, אתה רק צריך מספיק מידע ותמיכה כדי להגיע אל סמן 3 או 4. ברגע שאתה מגיע לשם, תצטרך עוד הוראות. אבל אין לך מושג מה ההוראות האלה יהיו, כי אתה לא יודע מה אתה לא יודע. כאשר אתה מגיע לשלב הבא, תוכל לשאול שאלות טובות יותר. תוכל להעריך טוב יותר מי יכול לעזור לך להגיע אל סמן 5, 6, 7 או 8.

מה שיש לך כאן לא יביא לך שם.

אתה על ציד אוצרות ואתה מוצא רמזים ומדריכים לאורך הדרך. זהו תהליך

וחוויה רגשית של המרדף לחלום גדול .

הנה מה שאתה צריך כדי להתקדם עכשיו:

מחסום ברור (אז אתה באמת יודע מה לעשות)

ציר זמן קשה ומהיר

הכלים והמערכות הנכונים

מבנה תמיכה

Related:

האם אלה 5 דברים כדי (למעשה) להקל  על המטרות שלך

אם יש לך את ארבעת הדברים האלה, תהיה לך בהירות מספקת – וכך גם מוטיבציה מספקת – להתקדם. אתה תהיה נימתח , וגדל והולך בעוד אנשים אחרים הם המומים מהמרחק בין סמן 1 ל 50. בעוד הם בוהים ביער מרחוק, אתה מתפתל בין העצים. ובקרוב, תהיי בצד השני.

עם הרקע הזה, הנה הדרך היעילה ביותר שמצאתי כדי לקבל בהירות מספיק כדי להמשיך הלאה קדימה.

3. למד עם מטרה.

"איפה החוכמה שאיבדנו בידע? איפה הידע שאיבדנו במידע? "-  אליוט אליוט

כאשר אתם מחפשים למידה , זה צריך להיות תכליתי.

בתור מאמן בכיר, אני מופתע כמה אנשים מחפשים את עצתי בלי לדעת מה הם רוצים. אני לא יכול לקבל החלטות של מישהו אחר עבורם. ואף אחד לא יכול לקבל את ההחלטות שלי בשבילי.

אבל כאשר אנשים מחפשים את השירותים שלי מסיבה ספציפית מאוד, וברור שאני האדם הנכון לעזור להם להגיע מנקודה א 'לנקודה ב', ולתת דברים לעבוד נהדר. כי כאשר אתה יודע מה אתה רוצה ללמוד, אז אתה יכול להחליט מי יכול לעזור לך להגיע לשם.

רק אתה יכול להחליט את הכיוון של האימונים שלך. מחקרים מצאו כי למידה עצמית מכוונת מאוד מתואמת עם שביעות רצון הלמידה. לכן, מה שאתה לומד צריך לתקשר בבירור עם האינטרסים שלך ואת המטרות שלך. כפי שאלברט איינשטיין אמר, "זו הדרך ללמוד הכי הרבה, כאשר אתה עושה משהו עם הנאה כזו שאתה בכלל לא שם לב שהזמן עובר."

דגש על למידה מבוססת-הקשר.

איך הכנסייה המורמונית רכבות המיסיונרים הצעירים שלהם לדבר שפות זרות בצורה יעילה כל כך יש הרבה תשומת לב. כאשר בן 18 או 19 בן נכנס למרכז הדרכה מיסיונרית (MTC), הם נכנסים משהו של לימוד השפה במחנה האתחול. סטודנטים של MTC ללמוד בעוד כמה שבועות מה לוקח רוב הסטודנטים שלושה עד ארבע שנים.

אוניברסיטאות רבות יישמו את השיטות של MTC לתוכניות הלמידה שלהם. צבא ארה"ב גם למד ו התחברה עם MTC כדי להבין טוב יותר כיצד לאמן את החיילים שלהם ביעילות. כתוצאה מכך, חטיבת המודיעין של הצבא, שבסיסו ביוטה, מתבססת על מיסיונרים מורמונים לשעבר כדי למלא את שורותיהם.

אז מה הן שיטות MTC?

בראש ובראשונה, ה- MTC משתמש בלמידה מבוססת-הקשר . הם מתחילים לדקלם ביטוי ולעבוד על ההגייה. לאחר שלתלמיד יש אחיזה בסיסית, הם מכניסים אותו לתוך קבוצות של שני לתפקידים משחק תרחישים אמיתיים. משחק תפקידים מהווים כ 70 אחוזים של למידה בבית MTC- למידה בזמן עושה – עם מורה עומד ליד המאמן באופן אישי בעת הצורך.

 

המערכת פשוטה:

למד מושג.

לתרגל ולהשתמש במושג זה בתרחיש אמיתי בעולם.

קבל הדרכה ומשוב.

חזור.

קבל הדרכה ומשוב.

מעניין, החוקרים בחנו את ההשפעות של משחק תפקידים על המושג העצמי של מתבגרים ביישנים.

קבוצה אחת של מתבגרים קיבלה הדרכה מסורתית המבוססת על דיונים,

בעוד שאחרת עשתה אימון מבוסס תפקידים.

הקבוצה שעשתה תפקידים חוותה שינוי חיובי ומשמעותי בתפיסה העצמית שלהם, שיש לה השפעה משמעותית על התנהגותם.

בעולם הדיגיטלי שלנו, אימון סימולציה, המבוסס על משחק תפקידים בעולם האמיתי, הופך להיות פופולרי יותר ויותר. בנוסף, מחקר מצא כי מי שמקבל משוב עקבי חיוני ללמידה יעילה.

4. תתחיל למידה מבוססת-הקשר.

"אם אתה רוצה שינוי מתמשך, אתה חייב לוותר על הרעיון הזה של 'לנסות משהו'.

אתה חייב להחליט שאתה מתכוון להתחייב לשליטה.

כי רוב האנשים dabble. הם אומרים, 'הייתי רוצה לשנות את גופי', או 'הייתי רוצה לעשות את היחסים שלי טובים יותר'. לאנשים האלה אין מספיק פרטים לעקוב אחריהם."  טוני רובינס

אני מגדיר את הלמידה כשינוי קבוע בקוגניציה ו / או בהתנהגות. במילים אחרות, למידה אמיתית כוללת שינוי קבוע באופן שבו אתה רואה ופועל בעולם. הצטברות המידע אינה לומדת.

אם אתה רוצה ללמוד משהו במהירות , אתה צריך לטבול את עצמך באותו דבר ומיד ליישם את מה שאתה לומד.

הדרך המהירה ביותר ללמוד ספרדית, למשל, היא לטבול את עצמך בתרבות ספרדית. כרטיסי פלאש במשך 15 דקות ביום בסופו של דבר להביא אותך לשם. אבל אתה תעשה קשרים עמוקים עם כמה ימים שקוע לגמרי ממה שאתה היית בחודשים של "dabbling".

אתה צריך בהירות מספיק כדי לקבל מוטיבציה גבוהה כדי להתקדם. ככל שיש לך יותר בהירות של הנתיב שנקבע לפניך, כך המוטיבציה הגבוהה שלך תהיה לרדת בדרך זו. אז במקום לנסות להניע את עצמך, המטרה שלך צריכה להיות כדי להבהיר את הצעדים הבאים לפניך.

הנה איך.

5. קבל מורה.

"כאשר התלמיד מוכן המורה יופיע. כשהסטודנט באמת מוכן, המורה ייעלם." לאו צו

כאשר אתה עובר מעבר להשתעבדות ולמחויבות מלאה,ואתה רוצה ללמוד במהירות. אז, אתה צריך מורה. מישהו שיכול לעזור לך לעשות את הצעדים הבאים.

מורה זה יכול להיות בצורה של ספר או קורס מקוון. או שזה יכול להיות אדם בפועל. היתרון של אדם אמיתי מקבל משוב מיידי, רלוונטי ותשובות ישירות לשאלות שלך.

לאחרונה שכרתי מישהו שיעזור לי ללמוד תוכנה לעסק המקוון שלי. רציתי חוויה מסוג טבילה. מסתבר, הוא גר במרחק של שבע שעות ממני. אז נסעתי לביתו וביליתי איתו יומיים. ישנתי על הספה שלו בג'ינס ובחולצת הטריקו שלי.

ביומיים אלה למדתי יותר ממה שיכולתי ללמוד בשישה חודשים בכוחות עצמי. המורה שלי יכול להעריך במהירות היכן אני נמצא. יכולתי לשאול אותו שאלות. על לוח הציור, הוא היה מסביר את התוכנה ואיך זה עובד.

לאחר שיסביר את המושגים ויענה על שאלותי, הוא יביא אותי מיד ללימודי. זה חשף את הפערים האמיתיים בהבנה שלי . להיות מסוגל ליישם משהו, אחרי הכל, הוא ההבדל בין לדעת משהו ולהבין אותו.

נפוליאון היל אומר, "ידע הוא רק כוח פוטנציאלי. זה הופך להיות כוח רק כאשר, ואם, הוא מאורגן לתוך תוכניות פעילות וברורות. "

6. תחזור על הלמידה שלך עד שזה הופך מחוסר הכרה {בתת מודע}.

תוך כדי יישום מה שלמדתי, המורה שלי היה צופה בי מרחוק. הוא הניח לי להיאבק כשניסיתי להיזכר במה שהראה לי זה עתה.

בפעם הראשונה החלת מה שהוא לימד לקח הרבה זמן ומאמץ. אז עשינו את זה שוב, ושוב, ושוב. עם הזמן, נעשיתי מוכשר ובטוח.

לימוד משהו חדש הוא הכל על הזיכרון ואיך אתה משתמש בו. בהתחלה, הקורטקס הפריפרונטאלי שלך – המאחסן את הזיכרון שלך (או לטווח קצר) – הוא באמת עסוק להבין איך המשימה נעשית.

אבל ברגע שאתה בקיאים, הקורטקס הפריפרונטלי מקבל הפסקה. למעשה, זה משוחרר על ידי עד 90 אחוזים . ברגע שזה קורה, אתה יכול לבצע את המיומנות באופן אוטומטי, משאיר את דעתך להתמקד בדברים אחרים.

רמה זו של ביצועים נקראת האוטומטיות, והשימוש בה תלוי במה שפסיכולוגים קוראים ללימוד יתר או אימון יתר.

תהליך קבלת מיומנות לאוטומטיות כולל ארבעה שלבים,:

למידה חוזרת של קבוצה קטנה של מידע. אם אתה משחק כדורסל, למשל, זה עלול מתכוון לירות את אותה זריקה שוב ושוב. המפתח כאן הוא ללכת מעבר לנקודה הראשונית של שליטה.

הפוך את האימונים שלך בהדרגה יותר קשה . אתה רוצה לעשות את המשימה קשה יותר ויותר עד שזה קשה מדי. אז אתה מביא את הקושי בחזרה מעט, כדי להישאר ליד הגבול העליון של היכולת הנוכחית שלך.

הוסף אילוצי זמן. לדוגמה, כמה מורים למתמטיקה מבקשים מהתלמידים לעבוד על בעיות קשות עם זמן קצר יותר ויותר. הוספת מרכיב הזמן מאתגר לך בשתי דרכים.

ראשית, הוא מכריח אותך לעבוד במהירות,

ושנית, זה saps חלק הזיכרון שלך עובד על ידי אילוץ זה להישאר מודע של השעון מתקתק.

תרגול עם הגדלת עומס הזיכרון, כלומר, מנסה לעשות משימה נפשית עם דברים אחרים על המוח שלך. במילים פשוטות, זה בכוונה להוסיף הסחות דעת למשטר האימון שלך.

בעיקרו של דבר, אתה רוצה את ההבנה של משהו להיות נוזלים וגמישים.

אתה רוצה להיות מסוגל ליישם את הלמידה בהקשרים שונים למטרות שונות.

אתה לומד את המיומנות שלך פנימה והחוצה.

7. הגדרת מטרות ספציפיות עם ציר זמן נוקשה.

"חשיבה בלתי נמנעת חושבת ומתנהגת כאילו מה שאתה עושה הוא מסקנה נסתרת, כי אתה קובע את התנאים שזה יקרה." -  אבן פגן

לאחר האימון הושלם, אתה צריך לקחת אותו לתוך העולם האמיתי. אתה עושה זאת על ידי הגדרת מטרות ענק הדורש ממך להשתמש בידע שרכשת.

ממש לפני שעזבנו את בית המורה שלי, קבענו מטרות משותפות. אף על פי שהמטרות נראו גדולות בהרבה, הרגשתי בטוח שאוכל להשיג אותן משום שהייתי עכשיו בהירות .

ציר הזמן החל כדי להשיג את המטרות שלי היה לי שלושה חודשים. בסוף שלושת החודשים האלה, אני אחזור לביתו לאימונים נוספים.

היינו על לוחות השנה של Google אחד ושילמתי אותו מראש על חוויית הלמידה הבאה שלנו.

8. מעקב ואחריות.

"כאשר הביצועים נמדדים, הביצועים משתפרים. כאשר הביצועים נמדדים ומדווחים, קצב השיפור מואץ " – תומאס ס. מונסון

בהירות היא מה שיוצר מוטיבציה .

מעקב הוא מה שיוצר מודעות.

הדיווח הוא מה שיוצר דין וחשבון.

שלושת יסודות אלה יעזרו לך להתקדם במהירות.

אם אתה לא עוקב אחר ההתנהגויות היומיומיות שלך, אתה ללא ספק עושה יותר גרוע ממה שאתה חושב שאתה עושה. לדוגמה, רוב האנשים אין מושג לאן הכסף שלהם הולך כי הם לא עוקבים אחר ההוצאות שלהם.

על פי מחקר , רגולציה עצמית היא תהליך פסיכולוגי שמאתר חוסר עקביות בין המטרות שלך לבין ההתנהגויות שלך. זה ההצתה של כוחות המוטיבציה שלך לעזור לך להגיע מהמקום שבו אתה למקום שבו אתה רוצה להיות.

שיתוף:

מאמרים מאותו נושא

דילוג לתוכן